Emoji - ako sú použité
🎨
O čom to je, Témy, Obsah
🪷 Čo ti ponúka Tanec Žena Empatia, Pre koho je tento priestor
✨ Čo si odnesieš, Čo získate
🕊️ Ako to prebieha
ℹ️ Organizačné info
🌱 Cena
ďalšie doporučené: 🆓 🆕 🆗 ☑️ ➡️ ☘️ 🌸 🌼 ☀️ 📎 🫧 ☕ 🪶 🪄❣️
Obrázky - formát JPG
Typy obrázkov
- TITULKA - na šírku celej obrazovky
šírka 2000px - ILUSTRAČNÉ FOTO (blog, text a pod.) - cca pol šírky obrazovky
šírka 800px - HLAVNÉ FOTO WORKSHOPU
rozmer 500 x 500px
🔷 Veľmi dôležité - obrázky musia byť pre každý účel vhodne veľké a optimalizované
(čo do veľkosti súboru). Ak sa dodržia veľkosti, bude to vyzerať dobre.
Ako pripraviť a optimalizovať obrázok
Na začiatku máme obrázok vo vhodnom rozlíšení pre potrebný účel (ak potrebujem titulku, šírka aspoň 2000px, ak mi treba obrázok produktu - širka aspoň 500 px).
Ak potrebujeme viac typov z jedného obrázka, budeme ich vytvárať samostatne.
- Získame formát JPG - ak treba použijeme convertor formátov https://cloudconvert.com/webp-to-jpg download, uložiť
- Zmenšíme si obrázok na potrebnú šírku - napríklad program Paint pod Windows, uložiť
- Ak potrebujeme štvorec, použijeme na orez program https://croppola.com/ download, uložiť
- Zoptimalizujeme obrázok - zmenší jeho veľkosť - cez program https://tinyjpg.com/ download, uložiť
- Premenujeme obrázok, aby potešil SEO, napr.
tanec-zena-empatia-workshop.jpg
mediacia-riesenie-konfliktov-komunikacia-dohoda.jpg - Až teraz natiahneme finálny obrázok do webnode editora.
Ak sme predtým použili pôvodný obrázok skusmo - že ako to bude vyzerať - vymažeme ho a nahodíme upravený, všetko je ok
Produkt - workshop
Vytvorenie produktu
- klikneme na Produkty v čiernom menu Webnode editora
- máme 2 možnosti - Pridať produkt alebo Skopírovať existujúci produkt
Ak ideme cestou Skopírovať produkt, aj tak potrebujeme všetky položky prepísať, výhoda je, že vidíme, aký obsah tam patrí.
Záložky na karte produktu
- PRODUKT - vyplniť názov, cena, krátky popis, nahrať obrázok - vo finále optimalizovaný!
(najprv môžeme nahrať aj surový obrázok - aby sme videli či sa hodí, ak áno, optimalizujeme ho, surový vymažeme a nahradíme optimalizovaným) - SKLAD - (dostupnosť neriešime)
obmedziť dostupnosť - ak sa zaklikne, dá sa vyplniť počet kusov, po každom nákupe workshopu počet klesne
Dá sa tým riešiť kapacita workshopu. - PODPORA PREDAJA - štítok produktu - tu uvádzame termín alebo pravidelnosť, zobrazuje sa na kartičke workshopu v pásiku hore.
Ak je workshop ONLINE, uvedie sa to pred termínom. - VARIANTY - nefunguje, len pri vyššom programe
- POKROČILÉ -
- vyplníme položku Titulok stránky - podľa názvu workshopu, ale bez dátumu (pri pravidelných workshopoch)
- URL identifikátor si doplní systém sám
- 2 Meta-tag polia treba vymazať, vyplnia sa na záver
Potvrdíme Vytvoriť alebo Uložiť - nový workshop je vytvorený.
Dlhý popis
Teraz je potrebné vyplniť dlhý popis s podrobnými informáciami.
- klikneme v menu na Workshopy a zobrazíme workshop
- v časti pod obrázkom a cenou vyplníme dlhý popis
Doplnenie záložky POKROČILÉ - pomocou AI
Keď som celkom spokojná s workshopom
- dám stránku Publikovať
- otvorím si produkt na stránke mimo editora
- skopírujem si adresu do clipboardu
- s týmto linkom sa obrátime na AI (napríklad https://chatgpt.com) a požiadame ho, aby navrhol obsah položiek v záložke POKROČILÉ na karte workshopu
Napíšeme:
Navrhni pre SEO nastavenia stránky vo webnode Meta-tag:popis stránky a Meta-tag kľúčové slová pre workshop "link z clipboardu" - Skontrolujeme, nakopírujeme do produktu a dáme Uložiť
Pravidelné workshopy - čím sa líšia
Pravidelne sa opakujúce workshopy sú zastúpené jedným produktom. V záložke PODPORA PREDAJA na karte produktu v položke štítok produktu - nie je uvedený konkrétny dátum, len pravidelnosť.
Konkrétny dátum najbližšej realizácie je uvedený v Názve produktu, napríklad Tanec Žena Empatia - 6.10.
Tento názov je potrebné najlepšie hneď po realizácii zaktualizovať - uviesť nový nastávajúci termín.
Po nahodení nového dátumu zaktualizujeme aj SKLAD - položku obmedziť dostupnosť - počet kusov.
Jednorazové workshopy
Nové Jednorazové workshopy môžu mať aj rovnaké meno ako nejaký starší workshop. Budú sa líšiť štítkom, kde je uvedený dátum realizácie. Dátum môže byť aj celkom konkrétny, prípadne interval.
Zároveň URL identifikátor
nech obsahuje mesiac a rok, napríklad empatia-so-zenou-11-24.
Po zrealizovaní workshopu treba nastaviť SKLAD - Vypredané.
Používanie skladu
Keby sa nákupy striktne realizovali cez e-shop, pekne by sa strážila kapacita workshopu.
Dá sa to urobiť tak, že akýkoľvek prejavený záujem sa usmerní do e-shopu.
Ako riešiť zľavy
Keďže nevieme používať varianty, cena môže byť len jedna. Preto študenti ŠE a matky MD/RD si môžu pri nákupe cez e-shop zvoliť v pokladni možnosť Platba v hotovosti a na mieste zaplatia zľavnenú sumu.
Formulácia v popise workshopu vyzerá takto:
🌱 Cena
bežná - 15 €
študent ŠE a matka MD/RD - 10 € (zľavu si uplatnite v pokladni - Platba v hotovosti)
